Overslaan en naar de inhoud gaan

Laetitia Gruwel start crisisbureau Tara Communicatie

Na 25 jaar in loondienst, het laatst bij Edelman
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Crisisspecialist Laetitia Gruwel is haar eigen communicatieadviesbureau Tara Communicatie begonnen. Na ruim 25 jaar als werknemer door het leven te zijn gegaan, was de tijd rijp voor het ondernemerschap.

related partner content for mobile comes here

Gruwels focus ligt op ondersteuning en advies bij crisissituaties en issues en het (her)bouwen van reputaties. Met haar ervaring als journalist en woordvoerder geeft Gruwel ook veel (crisis)mediatrainingen.

‘Geef mij een crisis’ is een gevleugelde uitspraak van Gruwel. ‘Ik vind het heerlijk om een bedrijf te helpen bij een lastige kwestie. Als externe partij kan ik heel goed de vinger op de zere plek leggen en daarbij achter het probleem kijken. Zo kunnen we samen beoordelen hoe we het issue aanpakken en wat er gezegd gaat worden.’

Gruwel heeft diverse A-merken bijgestaan, zoals V&D en Free Record Shop. Ze heeft ervaring met diverse soorten crises: van issues met ngo’s en autoriteiten tot ingrijpende reorganisaties. Soms treedt ze ook op als woordvoerder.

Gruwel werkte verder voor kansspelbedrijf De Lotto en farmaceut Abbott (v/h Solvay Duphar). Aan bureauzijde werkte ze onder meer voor Edelman en Porter Novelli.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in