Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 10 grootste clichés in LinkedIn-profielen

Welke eigenschappen dichten we ons het meeste toe?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vind jij jezelf ook zo creatief? Schrijf dat maar niet op, als je het tenminste echt pretendeert te zijn. Creatief staat namelijk op de eerste plaats in de ranglijst in de meest gebruikte clichéwoorden op linkedIn.

related partner content for mobile comes here

Jaarlijks stelt het sociale netwerk een ranglijst samen van de meest gebruikte lege termen in de profielen. Het doet dat op 21 januari, omdat dat de dag is waarop de meeste mensen actief zijn op LinkedIn om hun profiel een update te geven.

Nederland zit duidelijk niet verlegen om creatieve, gedreven en gespecialiseerde ‘experts’, mogen we concluderen. Al deze buzzwoorden eindigen hoog in de top 10 van 2016. Ook zijn we behoorlijk gepassioneerd en enthousiast. Deze omschrijvingen eindigen op een vijfde en negende plaats.

De volledige top-10:

1.     Creatief

2.     Gedreven

3.     Strategisch

4.     Verantwoordelijk

5.     Gepassioneerd

6.     Gemotiveerd

7.     Gespecialiseerd

8.     Expert

9.     Enthousiast

10.  Analytisch

 

Foto: ANP, Lex van Lieshout

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in