Overslaan en naar de inhoud gaan

FHV BBDO begint unit voor corporate journalism

Het reclamebureau komt met de tak FHV Untold Stories 'om bedrijven en consumenten beter met elkaar te verbinden'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De unit heeft als specialisme pr en corporate journalism. FHV Untold Stories &;helpt merken om prikkelende verhalen te vertellen – over hoe ze naar de wereld kijken, hoe ze het verschil willen maken en waar ze aan werken&;. 

Astrid Prummel, casting en innovation director bij FHV BBDO, krijgt de verantwoordelijkheid over de unit.

FHV Untold Stories wil werken met goed ingevoerde, onafhankelijke (vak)journalisten en film- en documentairemakers die de taal van de doelgroep spreken. Voor elke opdracht stelt het bureau een team samen met een op het onderwerp toegespitste expertise.

Prummel: &;Marketeers hebben behoefte aan sparringpartners die 24/7 weten wat er speelt, kunnen anticiperen en reageren met slimme strategische ideeën en met advies als het gaat om het vertellen van een helder en aansprekend verhaal. Consumenten willen weten waar merken voor staan, zeker nu ze zich steeds vaker realiseren dat hun economische keuzes (wat koop ik) ook maatschappelijke keuzes zijn (in welke maatschappij wil ik leven). Dat vraagt om een journalistieke benadering en een scherp oog voor de impact van de actualiteit op de relatie tussen mensen en merken.&;

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in