Overslaan en naar de inhoud gaan

Kromo en Hoffman 'gezicht' van ING IM

Ranomi Kromowidjojo en Thom Hoffman zijn komende jaren het gezicht van ING Investment Management.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De topzwemster en acteur/fotograaf zullen centraal staan in diverse initiatieven van ING IM, gericht op het vergroten van kennis onder consumenten over beleggen en vermogensopbouw.

related partner content for mobile comes here

Ivar Roeleven, Directeur Beleggingsfondsen Europa van ING IM: “Het is voor jong en oud belangrijk goed na te denken over vermogensopbouw, met een zich terugtrekkende overheid, onzekerheid over een waardevast pensioen en de lage rentes op spaarrekeningen. Juist daarom wil ING IM dichterbij de consument komen te staan, om haar kennis, inzichten en oplossingen op het vlak van vermogensbeheer en vermogensopbouw met hem te delen. Met Ranomi en Thom als ambassadeurs voor ING IM slaan we een brug naar een breder publiek.”

De samenwerking tussen Kromowidjojo en ING IM kwam tot stand via Ralph van Baasbank van House of Sports. Na het behalen van twee gouden medailles op de Olympische Spelen gaf de topzwemster in een artikel in Adformatie al aan op zoek te zijn naar nieuwe sponsors. 'Het partnerschap geeft mij de mogelijkheid me volledig te focussen op de zwemsport, in de aanloop naar de volgende Olympische Spelen in Rio de Janeiro in 2016. Daarnaast kan ik me via ING IM ook alvast oriënteren op een maatschappelijke carrière in de toekomst,' schrijft ze op haar .

Voor een filmpje over de samenwerking, klik .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in