Kraft Foods wordt Mondelēz International
Kraft Foods heeft zijn naam veranderd na de opsplitsing van de Noord-Amerikaanse kruidenierstak op 1 oktober. Het concern gaat verder als…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De naamsverandering maakt deel uit van een wereldwijde rebranding, waar zo’n 100.000 werknemers van Mondelēz International uit meer dan 80 landen, en 300 kantoren bij betrokken zijn. Kraft Foods is bekend van merken als Côte d’Or, LU, Liga, Milka, Oreo, Philadelphia, Stimorol en Toblerone. De naam Mondelēz is een nieuw samengesteld woord dat verwijst naar een wereld (‘monde’ in het Frans) vol 'delicieuze (delēz) producten'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Irene Rosenfeld, Chairman en ceo: 'Wij zijn de grootste start-up ter wereld met een waarde van 36 miljard dollar.' Met 13 miljard aan inkomsten vertegenwoordigt Europa 37 procent van de activiteiten van Mondelēz International.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid