Kraanwater is cooler dan Grolsch


Dat blijkt uit gegevens van onderzoek- en adviesbureau Cool Unlimited die zijn verzameld tijdens de CoolBrands-verkiezing onder 25.000 mensen in Nederland.
Het merk 'water-uit-de-kraan' bevindt zich op een achtste plek, net onder achtereenvolgens Heineken, Smirnoff Ice en Spa. Op de eerste plaats staat nog steeds het bekende merk Coca-Cola. Ver onder het kraanwater staan grote namen als Vittel Water, Chrystal Champagne en de Piccolootjes van Moet & Chandon.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWaarom kraanwater het goed doet, is volgens de initiatiefnemer van CoolBrands, Anouk Pappers, moeilijk te zeggen: "Wellicht heeft het te maken met authenticiteit en de gezondheidsdrift van veel mensen. Bovendien is het 'back to basic' en speelt het milieu waarschijnlijk ook een rol."(ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid