Overslaan en naar de inhoud gaan

Kraanwater is cooler dan Grolsch

Het drinken van water is al populair, maar nu blijkt kraanwater ook een echte merk of 'brand' te worden en daarmee figuurlijk een cool…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit gegevens van onderzoek- en adviesbureau Cool Unlimited die zijn verzameld tijdens de CoolBrands-verkiezing onder 25.000 mensen in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Het merk 'water-uit-de-kraan' bevindt zich op een achtste plek, net onder achtereenvolgens Heineken, Smirnoff Ice en Spa. Op de eerste plaats staat nog steeds het bekende merk Coca-Cola. Ver onder het kraanwater staan grote namen als Vittel Water, Chrystal Champagne en de Piccolootjes van Moet & Chandon.

Waarom kraanwater het goed doet, is volgens de initiatiefnemer van CoolBrands, Anouk Pappers, moeilijk te zeggen: "Wellicht heeft het te maken met authenticiteit en de gezondheidsdrift van veel mensen. Bovendien is het 'back to basic' en speelt het milieu waarschijnlijk ook een rol."(ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in