Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN-meerderheid in ON van Heineken

De samenwerking tussen Heineken en Sony in het spraakmakende narrowcastingplatform ON is al weer ter ziele. KPN stapt erin en neemt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verrassend nieuws vanmiddag: Sony geeft de samenwerking met Heineken in ON op. Ze verkoopt de aandelen. Dat doet ook de trekker van het project, New Business Generation. De uittredende partijen blijven wel 'partner'.

related partner content for mobile comes here

ON had een sterke netwerkpartner nodig en dat is KPN geworden. KPN manifesteerde zich de afgelopen maanden als de potentiële marktleider in narrowcasting door in één keer in narrowcasting bekend voor een groot project met de Arena.

En dan nu met ON, dat beoogt om een narrowcastingplatform voor het uitgaanspubliek te ontwikkelen. Eerder heette dat nog 'Europees' te worden, nu lezen we dat het om 'Nederlands' gaat. Horecagelegenheden worden door ON voorzien van televisieschermen en krijgen via een breedbandverbinding hoogwaardig videomateriaal toegezonden. Hiermee kunnen de horecaondernemers bezoekers opinformeren en entertainen met 'moodfilms, clips en (live) concerten'.

En interactief beeldcontact met bezoekers uit andere uitgaansgelegenheden met een ON-aansluiting wordt mogelijk. Het was al geruime tijd stil rond ON. De reden is nu duidelijk.

Op de foto de heren Van Campen (Heineken International), Van den Berg (ON en Heineken) en Smits (KPN) na de ondertekening van de ON-overeenkomst in de Heineken Experience hedenmiddag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in