KPN-meerderheid in ON van Heineken


Verrassend nieuws vanmiddag: Sony geeft de samenwerking met Heineken in ON op. Ze verkoopt de aandelen. Dat doet ook de trekker van het project, New Business Generation. De uittredende partijen blijven wel 'partner'.
ON had een sterke netwerkpartner nodig en dat is KPN geworden. KPN manifesteerde zich de afgelopen maanden als de potentiële marktleider in narrowcasting door in één keer drie bedrijven te kopen: eYe-Display, NN Solutions en Qbix. Even later werd een saamenwerking met een Telegraaf-dochter in narrowcasting bekend voor een groot project met de Arena.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn dan nu met ON, dat beoogt om een narrowcastingplatform voor het uitgaanspubliek te ontwikkelen. Eerder heette dat nog 'Europees' te worden, nu lezen we dat het om 'Nederlands' gaat. Horecagelegenheden worden door ON voorzien van televisieschermen en krijgen via een breedbandverbinding hoogwaardig videomateriaal toegezonden. Hiermee kunnen de horecaondernemers bezoekers opinformeren en entertainen met 'moodfilms, clips en (live) concerten'.
En interactief beeldcontact met bezoekers uit andere uitgaansgelegenheden met een ON-aansluiting wordt mogelijk. Het was al geruime tijd stil rond ON. De reden is nu duidelijk.
Op de foto de heren Van Campen (Heineken International), Van den Berg (ON en Heineken) en Smits (KPN) na de ondertekening van de ON-overeenkomst in de Heineken Experience hedenmiddag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid