Overslaan en naar de inhoud gaan

Dove lost het op voor de moeders

Dove komt met de site Dovenight.com, gebouwd om de producten van Dove Calming Night (zeep, lotions en bodywash), met daarin een hoofdrol…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dove komt met de site , gebouwd om de producten van Dove Calming Night (zeep, lotions en bodywash), met daarin een hoofdrol voor Desperate Housewife Felicity Huffman, hét boegbeeld voor de moderne Amerikaanse moeder.

related partner content for mobile comes here

Op de site is ze te zien in drie filmpjes, waarin ze 'interacteert' met moeders uit Amerikaanse klassiekers als , The Munsters en Leave it to Beaver. Regisseur is Penny Marshall.

Unilever's Dove richt zich in deze Amerikaanse campagne volledig op jonge moeders, zogenaamde Chief Everything Officers (ceo's), die volgens de fabrikant niet echt aan rust toekomen, met al die gebroken nachten en dat eeuwige tekort aan tijd voor jezelf. Schijnt niet goed te zijn voor je huid.

Op de site dus veel tips voor een uitgebalanceerd leven, time management en een prijsvraag, in samenwerking met . Op het bijbehorende (opgetekend door AOL-editor Dori Fern) een obligate tussen thuisblijfmoeders en carriere-mums.

Huffman's ideeën over het moderne moederschap zijn na te lezen in een bewaarde .

Daarnaast kan de doelgroep zich inschrijven voor gratis samples en kun je gebruik maken van de gratis raad van allerlei op het gebied van relaties, werk, gezin en seks.

Gelikte campagne van Dove, die verder borduurt op het benadrukken van de diversiteit van vrouwen wat betreft gewicht, huidskleur, en nu dus ook levenshouding. Bij Dove vind je nu ook de juiste levensbalans, en misschien wel het geluk, who knows.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in