Telemarketing definitief aan banden
Stilzwijgende verlenging van langdurige contracten in de telemarketingesector worden definitief aangepakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tweede-Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA diende hier onlangs een wetsvoorstel over in, zo meldde Adformatie twee weken geleden. Bedrijven worden daarmee verplicht om afmeldingen van consumenten voor telemarketing te honoreren. Met een wettelijke verplichting komt de huidige zelfregulering in de branche te vervallen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De ministerraad heeft op voorstel van minister Brinkhorst van Economische Zaken (EZ) ingestemd met deze wijziging van de
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTelecommunicatiewet. Stilzwijgende verlenging van contracten is een onnodige en onredelijke overstapdrempel en beperkt de keuzevrijheid, aldus de ministerraad. Dit is nadelig voor de consument.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid