Overslaan en naar de inhoud gaan

Essilor en Loyalty Lab winnen CRM Award 2006

Loyalty Lab Nederland en lenzenfabrikant Essilor Benelux hebben vorige week de Gartner EMEA CRM Excellence Award 2006 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gartner CRM Award wordt sinds 1999 jaarlijks in Londen uitgereikt aan bedrijven die een succesvol programma hebben ontwikkeld en geïmplementeerd op het gebied van CRM. Sindsdien hebben bedrijven als Telecom Italia Mobile, Yorkshire Water, KLM en BankInter de prijs gewonnen.

related partner content for mobile comes here

Voor de EMEA CRM Award 2006 zijn uit honderden inzendingen uiteindelijk drie bedrijven genomineerd; Ceska Bank, British Telecom Retail en Essilor Benelux. Deze bedrijven presenteerden in de finaleronde hun case, waarna de 350 deelnemers aan het Gartner CRM seminar de winnaar mochten kiezen. De eer viel dit jaar te beurt aan Essilor en Loyalty Lab.

Loyalty Lab ontwikkelde in 2003 het Alliance Consumenten Loyaliteitsprogramma voor Essilor Benelux, brillenfabrikant en bekend van het merk Varilux. Het programma is bedoeld om zelfstandige opticiens in staat te stellen om klantcontactmanagement en loyaltymarketing te bedrijven. Het programma omvat een mix van databasefaciliteiten, communicatiemiddelen en individueel marketingadvies. Op basis van klantprofielen en individueel advies stellen opticiens hun klantcontactprogramma’s samen, waarna ze de resultaten kunnen vergelijken met andere deelnemers en waar nodig kunnen bijsturen.

T-Systems draagt zorg voor datawarehousing, systeemintegratie en hosting van de CRM applicatie. De CRM applicatie is gebaseerd op SSA CRM Powered by Epiphany.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in