Essilor en Loyalty Lab winnen CRM Award 2006


De Gartner CRM Award wordt sinds 1999 jaarlijks in Londen uitgereikt aan bedrijven die een succesvol programma hebben ontwikkeld en geïmplementeerd op het gebied van CRM. Sindsdien hebben bedrijven als Telecom Italia Mobile, Yorkshire Water, KLM en BankInter de prijs gewonnen.
Voor de EMEA CRM Award 2006 zijn uit honderden inzendingen uiteindelijk drie bedrijven genomineerd; Ceska Bank, British Telecom Retail en Essilor Benelux. Deze bedrijven presenteerden in de finaleronde hun case, waarna de 350 deelnemers aan het Gartner CRM seminar de winnaar mochten kiezen. De eer viel dit jaar te beurt aan Essilor en Loyalty Lab.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLoyalty Lab ontwikkelde in 2003 het Alliance Consumenten Loyaliteitsprogramma voor Essilor Benelux, brillenfabrikant en bekend van het merk Varilux. Het programma is bedoeld om zelfstandige opticiens in staat te stellen om klantcontactmanagement en loyaltymarketing te bedrijven. Het programma omvat een mix van databasefaciliteiten, communicatiemiddelen en individueel marketingadvies. Op basis van klantprofielen en individueel advies stellen opticiens hun klantcontactprogramma’s samen, waarna ze de resultaten kunnen vergelijken met andere deelnemers en waar nodig kunnen bijsturen.
T-Systems draagt zorg voor datawarehousing, systeemintegratie en hosting van de CRM applicatie. De CRM applicatie is gebaseerd op SSA CRM Powered by Epiphany.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid