Klant ergert zich het meest aan KPN


Dat bericht de Consumentenbond donderdag op basis van eigen onderzoek. KPN wordt op de voet gevolgd door telecombedrijven UPC en @Home. In het onderzoek geven twee van de drie ondervraagden (65 procent) aan zich flink geërgerd te hebben aan een bedrijf of instelling. Veel klachten die mensen hadden werden niet opgelost. De klachten variëren van een slechte bereikbaarheid, service en informatievoorziening, aldus de bond.
De Consumentenbond wijt aan het onderzoek een artikel in de Geldgids, die op vrijdag verschijnt. De bond maakte wel een kanttekening bij het onderzoek. ‘Natuurlijk krijgen grote instellingen meer klachten omdat ze ook meer klanten hebben. Daarom zijn dit natuurlijk niet de vijftien slechtste bedrijven van Nederland', aldus een woordvoerder.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKPN schrijft de klachten toe aan ‘een periode van hommeles rondom de actie Internet en Bellen', aldus een woordvoerder. Die problemen zijn volgens hem achter de rug. ‘Wij willen volgend jaar dan ook uit de topdrie zijn', aldus de zegsman (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid