Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant ergert zich het meest aan KPN

Van alle grotere bedrijven en instellingen in Nederland zijn klanten het meest ontevreden over de dienstverlening van het ict-bedrijf KPN.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat bericht de Consumentenbond donderdag op basis van eigen onderzoek. KPN wordt op de voet gevolgd door telecombedrijven UPC en . In het onderzoek geven twee van de drie ondervraagden (65 procent) aan zich flink geërgerd te hebben aan een bedrijf of instelling. Veel klachten die mensen hadden werden niet opgelost. De klachten variëren van een slechte bereikbaarheid, service en informatievoorziening, aldus de bond.

related partner content for mobile comes here

De Consumentenbond wijt aan het onderzoek een artikel in de Geldgids, die op vrijdag verschijnt. De bond maakte wel een kanttekening bij het onderzoek. ‘Natuurlijk krijgen grote instellingen meer klachten omdat ze ook meer klanten hebben. Daarom zijn dit natuurlijk niet de vijftien slechtste bedrijven van Nederland', aldus een woordvoerder.

KPN schrijft de klachten toe aan ‘een periode van hommeles rondom de actie Internet en Bellen', aldus een woordvoerder. Die problemen zijn volgens hem achter de rug. ‘Wij willen volgend jaar dan ook uit de topdrie zijn', aldus de zegsman (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in