Overslaan en naar de inhoud gaan

TMG biedt gecombineerde bereikscijfers

Telegraaf Media Nederland (TMG) biedt adverteerders als eerste mediabedrijf in Nederland gecombineerde bereikscijfers voor print en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In samenwerking met Pointlogic is een koppeling gemaakt tussen NOM en . en kan het nettobereik van print en internet inzichtelijk worden gemaakt voor crossmediale adverteerders. TMG onderzoekt of binnen afzienbare tijd ook andere media aan de planningstool kunnen worden toegevoegd.

related partner content for mobile comes here

‘Het gecombineerde bereik van media inzet wordt nu met onderzoek onderbouwd en dat versterkt onze proposities en onze positie als multimediaal bedrijf’, zegt algemeen directeur Rob Eijkelenkamp van Telegraaf Media Nederland. Hij zegt dat de uitgever aan de klanten inzichtelijk kan maken dat Telegraaf Media Nederland bijvoorbeeld met één inschakeling in alle printtitels en een maand op alle sites 57 pct van heel Nederland van 13 jaar en ouder bereikt. ‘Dat is 7,7 miljoen mensen’, aldus Eijkelenkamp.

Ook Pointlogic signaleerde volgens business director Marcel van der Kooi bij diverse marktpartijen een duidelijke behoefte aan gecombineerde bereikscijfers. ‘Uitgevers zijn steeds beter in staat multimediale advertentieruimte aan te bieden, maar willen de toegevoegde waarde hiervan ook kunnen onderbouwen met onderzoeksresultaten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in