TMG biedt gecombineerde bereikscijfers


In samenwerking met Pointlogic is een koppeling gemaakt tussen NOM en Stir. en kan het nettobereik van print en internet inzichtelijk worden gemaakt voor crossmediale adverteerders. TMG onderzoekt of binnen afzienbare tijd ook andere media aan de planningstool kunnen worden toegevoegd.
‘Het gecombineerde bereik van media inzet wordt nu met onderzoek onderbouwd en dat versterkt onze proposities en onze positie als multimediaal bedrijf’, zegt algemeen directeur Rob Eijkelenkamp van Telegraaf Media Nederland. Hij zegt dat de uitgever aan de klanten inzichtelijk kan maken dat Telegraaf Media Nederland bijvoorbeeld met één inschakeling in alle printtitels en een maand op alle sites 57 pct van heel Nederland van 13 jaar en ouder bereikt. ‘Dat is 7,7 miljoen mensen’, aldus Eijkelenkamp.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok Pointlogic signaleerde volgens business director Marcel van der Kooi bij diverse marktpartijen een duidelijke behoefte aan gecombineerde bereikscijfers. ‘Uitgevers zijn steeds beter in staat multimediale advertentieruimte aan te bieden, maar willen de toegevoegde waarde hiervan ook kunnen onderbouwen met onderzoeksresultaten.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid