Overslaan en naar de inhoud gaan

Groene pubers

Volgens JupiterResearch bekommert 38% van de online jeugd zich om het milieu en zelfs 15% is aan te merken als "Hardcore Green Teens".…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens bekommert 38% van de online jeugd zich om het milieu en zelfs 15% is aan te merken als "Hardcore Green Teens". Jongeren die als groen bestempeld worden lopen voorop en ook op het gebied van mediagebruik gaat dat op. Vooral de online activiteit van deze groep ligt hoger dan van andere generatiegenoten.

related partner content for mobile comes here

De "Green Teens" kunnen dan ook beschouwd worden als opinieleiders binnen hun netwerk. Ze staan open voor nieuwe dingen en juist daarom zijn deze jongeren zeer interessant op het gebied van online marketing.

Online advertising heeft 29% van de groep aangespoord iets te kopen in een fysieke winkel het afgelopen jaar en 19% heeft iets online aangeschaft.
Een ander interessant gegeven: milieubewuste tieners en zelfs jongere kinderen kunnen ook invloed uitoefenen op het koopgedrag van hun ouders.

Via

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in