Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer maakt mini-megaboekje voor Floriade Almere

Onder het motto Groot verhaal in een klein boekje heeft KesselsKramer voor Floriade Almere 2022 een uitgebreid digitaal merkboek ontwikkeld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na openen klapt het kleine boekje uit tot een grote stapel van interactieve boeken. Elk boek belicht een ander aspect van het groener groeiende merk.

related partner content for mobile comes here

Almere moet in de aanloop naar Floriade 2022 uitgroeien tot een Green City: een plek die voedsel en energie produceert, water zuivert, afval hergebruikt en grotendeels zelfvoorzienend zal zijn. Het resultaat van ‘een tien jaar durende dialoog met de tuinbouwsector, stadsbewoners, bestuurders en professionals van stedelijke regio’s wereldwijd’. Floriade moet voor Almere resulteren in een nieuwe, blijvend groene stadswijk in het centrum van de stad: Almere Floriade.




Het boekje bevat veel inspiratie en voorbeelden van het design, de toon en de stijl van de communicatie. Beeldend, met veel fotografie en illustraties, begeleidt de inhoud de gebruiker in het steeds groener maken van de stad. Tussen nu en 2022 wordt Almere almaar groener.



 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in