Lexus sluit Twitter-account om bestaande volgers-base te pleasen
Lexus gaat zijn Twitter-account tijdelijk dichtgooien voor nieuwe volgers, om zo de bestaande achterban als eerste in staat te stellen naar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Weinstein Company maakte de korte films rond het thema ‘Life is Amazing.’ Lexus wil zijn trouwe Twitter fanbase daarmee belonen en zendt hen een private VIP-link.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Twitteraccount is op 17 october begonnen met het ‘teasen’ van zijn momenteel 237,000 volgers. Het op VIP pre-screening gebaseerde idee is uitgewerkt door Saatchi & Saatchi Fallon Tokyo. Lexus heeft overigens eerder specifieke Twittercampagnes ontwikkeld als #LexusInTokyo en #LexusInBeijing. Rond de Tokio-campagne verzond het merk Vine-videos met prerviews van de Tokyo Motor Show.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOperation Barn Owl - Official Teaser Trailer - Lexus Short Films 2014
Bron: Brandchannel
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid