Overslaan en naar de inhoud gaan

Lexus sluit Twitter-account om bestaande volgers-base te pleasen

Lexus gaat zijn Twitter-account tijdelijk dichtgooien voor nieuwe volgers, om zo de bestaande achterban als eerste in staat te stellen naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weinstein Company maakte de korte films rond het thema ‘Life is Amazing.’ Lexus wil zijn trouwe Twitter fanbase daarmee belonen en zendt hen een private VIP-link.

related partner content for mobile comes here

Het Twitteraccount is op 17 october begonnen met het ‘teasen’ van zijn momenteel 237,000 volgers. Het op VIP pre-screening gebaseerde idee is uitgewerkt door Saatchi & Saatchi Fallon Tokyo. Lexus heeft overigens eerder specifieke Twittercampagnes ontwikkeld als en . Rond de Tokio-campagne verzond het merk Vine-videos met prerviews van de Tokyo Motor Show.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Bron: Brandchannel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in