Deloitte lanceert mondiaal expertisecentrum voor crisismanagement
Deloitte heeft een mondiaal expertisecentrum opgericht voor crisismanagement. Het wil daarmee organisaties voorbereiden op een crisis en begeleiden bij en na afloop ervan.
‘Feit is dat de aandacht voor, en de impact van crises toenemen’, zegt Theodorus Niemeijer, senior manager Resilience & Crisis Management bij Deloitte. ‘Onderzoek toont aan dat 80% van alle ondernemingen eens per vijf jaar circa 20% van hun waarde verloren zien gaan als gevolg van een crisissituatie.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet Crisis Management Centrum van Deloitte is toegerust om de groeiende ernst en frequentie van crises – door natuurrampen of menselijk toedoen van economische, politieke, financiële of technologische aard –te adresseren en biedt crisisvoorbereiding ‘van het hoogste niveau’, aldus Deloitte.
De dienstverlening op het gebied van crisismanagement is wereldwijd gelanceerd in alle drie de operationele regio’s van Deloitte: Asia Pacific, EMEA (Europa, het Midden-Oosten, en Afrika) en Noord- en Zuid-Amerika.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid