Overslaan en naar de inhoud gaan

Deloitte lanceert mondiaal expertisecentrum voor crisismanagement

Voorbereiding, begeleiding en herstel bij crises
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deloitte heeft een mondiaal expertisecentrum opgericht voor crisismanagement. Het wil daarmee organisaties voorbereiden op een crisis en begeleiden bij en na afloop ervan.

related partner content for mobile comes here

‘Feit is dat de aandacht voor, en de impact van crises toenemen’, zegt Theodorus Niemeijer, senior manager Resilience & Crisis Management bij Deloitte. ‘Onderzoek toont aan dat 80% van alle ondernemingen eens per vijf jaar circa 20% van hun waarde verloren zien gaan als gevolg van een crisissituatie.’

Het Crisis Management Centrum van Deloitte is toegerust om de groeiende ernst en frequentie van crises – door natuurrampen of menselijk toedoen van economische, politieke, financiële of technologische aard –te adresseren en biedt crisisvoorbereiding ‘van het hoogste niveau’, aldus Deloitte.

De dienstverlening op het gebied van crisismanagement is wereldwijd gelanceerd in alle drie de operationele regio’s van Deloitte: Asia Pacific, EMEA (Europa, het Midden-Oosten, en Afrika) en Noord- en Zuid-Amerika.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in