Overslaan en naar de inhoud gaan

Opvallende samenwerking Ardanta en de Hartstichting

De uitvaartverzekeraar lanceert samen met de Hartstichting samenheldenbouwen.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wordt in ongeveer vijf tot tien minuten berekend hoeveel de uitvaart die je voor ogen hebt, kost. Voor iedere check doneert 1 euro aan de . Met de actie wil Ardanta mensen bewust maken van de kosten van een uitvaart, de financiële situatie rond het overlijden en tegelijkertijd een bijdrage leveren aan het werk van de Hartstichting. 

related partner content for mobile comes here

Tegenstrijdige belangen
De samenwerking tussen de uitvaartverzekeraar en de stichting lijkt op het eerste gezicht tegenstrijdig, namens de Hartstichting reageert David Verschoor, manager Fondsenwerving bij de Hartstichting opgetogen: &;De Hartstichting is blij met de samenwerking, omdat de actie de Hartstichting op een sympathieke manier onder de aandacht brengt. Ook Ardanta wil dat mensen zo lang mogelijk leven en daarom is het belangrijk dat we met deze actie het bewustzijn van mensen verhogen.&;

Guido Horst, directeur van Ardanta: &;De samenwerking met de Hartstichting maakt mensen ervan bewust dat ze levens kunnen redden en hoe ze dit kunnen doen. Daarom kunnen klanten van Ardanta ook een gratis reanimatiecursus volgen als ze de check hebben gedaan. Op deze manier worden ze een held; de actie heet daarom ook Samen Helden Bouwen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in