Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo begint campagne voor spaaractie racewagen Max Verstappen

Tijdens de nieuwe Jumbo-campagne die deze week begonnen is, rijdt een truck met hierop Max’ echte racewagen door heel Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Iedereen die een selfie met deze Formule 1-bolide deelt met #HalloMax en Jumbo tagt, maakt kans op een compleet verzorgde reis voor twee personen naar de Grand Prix in Abu Dhabi én een meet&greet met Max Verstappen.

Vervolgens begint een grote Max Spaaractie, waarbij Jumboklanten kunnen sparen voor een schaalmodel van de Max Verstappen-racewagen.
 

related partner content for mobile comes here

Dit is niet de eerste samenwerking tussen Jumbo en Max. Eerder al dook Verstappen op in campagnes voor de Jumbo Racedagen en Jumbo’s thuisbezorgservice. In april 2017 scoorde Jumbo miljoenen views met een Max Verstappen photobomb-video die viraal ging op dumpert, YouTube en Facebook.

De campagne is ontwikkeld door Alfred International en Vijf890.

Credits
Klant: Jumbo Supermarkten
Bureau: Alfred International en Vijf890
Eindverantwoordelijke klant: Tom Verwijst
Eindverantwoordelijk bureau: Marco Jongeneel, Jochem Kleine, Michelle Doornbusch
Product: online video
Spotlengte: 0:30”
Productiemaatschappij: Pastrami
Regisseur: Ricardo Paterno
Camera: Sami El Hassani, Giorgio Oehlers
Editor: Giorgio Oehlers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in