Sir Martin Sorrell somber: WPP beleeft slechtste jaar in decennium
Adverteerders snijden in hun marketingbudgetten en daar heeft WPP last van. Het bod op Unilever lijkt het kantelpunt.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/6df0195f-a038-5769-9e05-96fd0ebbb3bc/article/9a/bf/9abfd31f-709d-49a5-afb1-eadeb7dcac8b/opening_image/opening_image_pro_hero/sorrell_1_0.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/6df0195f-a038-5769-9e05-96fd0ebbb3bc/article/9a/bf/9abfd31f-709d-49a5-afb1-eadeb7dcac8b/opening_image/opening_image_pro_hero/sorrell_1_0.jpg)
’s Werelds grootste communicatieholding WPP maakte gisteren de halfjaarcijfers bekend naast de acquisitie van designbureau Design Bridge.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid