Overslaan en naar de inhoud gaan

Innocent: 'meest coole sustainability initiatief'

Innocent is door het Nederlands publiek verkozen tot het bedrijf met 'het meest coole sustainability' initiatief.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een onderzoek dat Cool Unlimited heeft gedaan onder 3.000 Nederlandse consumenten. Innocent maakt natuurlijke smoothies van duurzame ingrediënten verpakt in duurzaam verpakkingsmateriaal. Ook compenseert het bedrijf zijn CO2-uitstoot en geeft het minimaal 10 pct van hun nettowinst aan goede doelen.

related partner content for mobile comes here

Innocent wordt gevolgd door The Body Shop en Philips als nummers 2 en 3. Verkade en Rabobank zijn vierde en vijfde. De verkiezing is een initiatief van Cool Unlimited om meer inzicht te bieden in de initiatieven van merken op het gebied van duurzaamheid. Daarbij wordt als cool beschouwd dat het initiatief een duidelijke link met de core business heeft, authentiek is, is ingebed in de organisatie, een langetermijnstrategie onderschrijft, onderscheidend is en lef toont.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in