ING Business Principles naar Moses


De ING Business Principles zijn een leidraad voor het gedrag dat ING wenst van haar medewerkers, waar ook ter wereld. De campagne behelst een online 'Challenge' - een test op basis van dilemma's - een film en een brochure in meerdere talen en werd wereldwijd geïntroduceerd.
Monique Pennings van ING: 'Het projectteam van Moses. heeft onze briefing uitstekend weten te vertalen naar het gewenste resultaat. De middelen hebben op een juiste wijze vorm gekregen en zorgen er voor dat iedere ING medewerker, waar ook ter wereld, de Business Principles goed kan toepassen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls gevolg van de succesvolle samenwerking, is het bureau gevraagd om meerdere projecten binnen het programma van Corporate Responsibility & Sustainable Development conceptueel vorm te geven en te creëren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid