Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Business Principles naar Moses

Na een pitch waaraan twee bureaus deelnamen is Moses gevraagd om de communicatie van de herziene ING Business Principles en de vormgeving…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ING Business Principles zijn een leidraad voor het gedrag dat ING wenst van haar medewerkers, waar ook ter wereld. De campagne behelst een online 'Challenge' - een test op basis van dilemma's - een film en een brochure in meerdere talen en werd wereldwijd geïntroduceerd.

related partner content for mobile comes here

Monique Pennings van ING: 'Het projectteam van Moses. heeft onze briefing uitstekend weten te vertalen naar het gewenste resultaat. De middelen hebben op een juiste wijze vorm gekregen en zorgen er voor dat iedere ING medewerker, waar ook ter wereld, de Business Principles goed kan toepassen.'

Als gevolg van de succesvolle samenwerking, is het bureau gevraagd om meerdere projecten binnen het programma van Corporate Responsibility & Sustainable Development conceptueel vorm te geven en te creëren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in