Communicatie Poll: effect gezond leven campagnes
De Communicatie Poll is gewijd aan het onderzoek van RIVM waaruit blijkt dat voorlichtingscampagnes die mensen aanmoedigen gezond te…
De Communicatie Poll is gewijd aan het onderzoek van RIVM waaruit blijkt dat voorlichtingscampagnes die mensen aanmoedigen gezond te leven te weinig effect hebben. De stelling: ‘Het RIVM heeft gelijk, campagnes voor gezond leven hebben geen slagkracht’ (zie homepage rechterkolom).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De stelling van vorige week luidde 'De film Islam Rising over Wilders is de zoveelste mokerslag voor Nederland’s internationale reputatie'. Daarmee was een meerderheid van 62 procent het eens. Zij kozen voor het antwoord ‘Inderdaad, hoe moeten onze diplomaten hier tegenop boksen?’ De andere 38 procent oordeelde anders en koos voor ‘Welnee, ze nemen deze vreemde blonde cowboy uit Holland heus niet serieus’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid