Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: effect gezond leven campagnes

De Communicatie Poll is gewijd aan het onderzoek van RIVM waaruit blijkt dat voorlichtingscampagnes die mensen aanmoedigen gezond te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Communicatie Poll is gewijd aan het waaruit blijkt dat voorlichtingscampagnes die mensen aanmoedigen gezond te leven te weinig effect hebben. De stelling: ‘Het RIVM heeft gelijk, campagnes voor gezond leven hebben geen slagkracht’ (zie homepage rechterkolom).

related partner content for mobile comes here

De stelling van vorige week luidde 'De film Islam Rising over Wilders is de zoveelste mokerslag voor Nederland’s internationale reputatie'. Daarmee was een meerderheid van 62 procent het eens. Zij kozen voor het antwoord ‘Inderdaad, hoe moeten onze diplomaten hier tegenop boksen?’ De andere 38 procent oordeelde anders en koos voor ‘Welnee, ze nemen deze vreemde blonde cowboy uit Holland heus niet serieus’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in