Overslaan en naar de inhoud gaan

Het leed dat ouderwetse nieuwsbrief heet

Laatst overkwam het me weer eens: de koude douche. Ik abonneerde mij op een nieuwsbrief.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat was wel een klus. Ik moest erg veel invullen vond ik nog.

related partner content for mobile comes here

Op &;send&; gedrukt en zoals dat dan gaat krijg je dan in de mail een bevestiging.

En wat voor één!

Na dat vele invulwerk ontving ik een onpersoonlijk bericht van mijn registratie, een uitnodiging om een 5 euro kortingsvoucher uit te printen en een link waarin ik mijn persoonlijke gegevens aan kan passen.

Wat een gemiste kans!

Hoe ingewikkeld is het om mij blij te maken?

Ik had gewoon een bericht willen krijgen van:

&;Beste Ernst-Jan,  Welkom als klant!  Door je te abonneren op deze nieuwsbrief krijg je dit, dat, zus zo. Ook alerts en een preview van nieuw assortiment zodat je niet mis grijpt als je het graag wilt hebben.

Nu staan we bijvoorbeeld aan de vooravond van de woonmaand. Daarin veel nieuws! Kijk maar eens op (...link...) en reserveer alvast als je wilt. 

Ook kan je op (...link...) aangeven waarin je specifiek geïnteresseerd bent en waarvoor we je mogen benaderen.  Als je wilt kun je ook onderdeel uitmaken van ons klantenpanel waar we regelmatig mee sparren.

Hier kunt je je aanmelden op  (...link...) maar dat kan later ook nog. Nogmaals welkom en we hopen dat je tevreden bent met onze informatie. En anders horen we het graag.

Prettige dag, XYZ&;

Heerlijk zo&;n aardig welkom. Daarmee groeit mijn band. Retailers met &;ouderwetse&; nieuwsbrieven moeten snel refreshen anders is het einde van de nieuwsbrief nabij.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in