Overslaan en naar de inhoud gaan

Guerrilla-actie Sogeti met deurmatten

ICT-dienstverlener Sogeti is vanochtend 'Operatie Deurmat' begonnen. Een guerrilla-actie waarbij meer dan 800 deurmatten door heel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rode deurmatten worden verspreid op locaties waar 'young professionals' te vinden zijn. Sogeti introduceert deze guerrilla-actie ter ondersteuning van de werving van 550 nieuwe medewerkers in 2011. Deze campagne is primair gericht op werving van young professionals en is ontwikkeld in samenwerking met arbeidsmarktcommunicatiebureau Macknificent.

related partner content for mobile comes here

'Het succes van deze campagne wordt met name bepaald door de inzet van social media. We hebben een groot aantal collega’s bereid gevonden de deurmatten neer te leggen in grote steden, bij hogescholen, universiteiten en andere plekken waar young professionals actief zijn. We verwachten dat zowel het verspreiden van de deurmatten als de reacties hierop actief gedeeld wordt met vrienden op social media. En natuurlijk hopen we daarmee veel bezoekers te genereren naar onze minisite ', zegt Floor Hählen, Manager Groei & Ontplooiing van Sogeti.

Deze guerrilla-wervingsactie loopt vooruit op de langetermijnwervingscampagne die naar verwachting in het najaar van 2011 wordt gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in