Guerrilla-actie Sogeti met deurmatten
De rode deurmatten worden verspreid op locaties waar 'young professionals' te vinden zijn. Sogeti introduceert deze guerrilla-actie ter ondersteuning van de werving van 550 nieuwe medewerkers in 2011. Deze campagne is primair gericht op werving van young professionals en is ontwikkeld in samenwerking met arbeidsmarktcommunicatiebureau Macknificent.
'Het succes van deze campagne wordt met name bepaald door de inzet van social media. We hebben een groot aantal collega’s bereid gevonden de deurmatten neer te leggen in grote steden, bij hogescholen, universiteiten en andere plekken waar young professionals actief zijn. We verwachten dat zowel het verspreiden van de deurmatten als de reacties hierop actief gedeeld wordt met vrienden op social media. En natuurlijk hopen we daarmee veel bezoekers te genereren naar onze minisite www.bestewerkgevervan.nl', zegt Floor Hählen, Manager Groei & Ontplooiing van Sogeti.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDeze guerrilla-wervingsactie loopt vooruit op de langetermijnwervingscampagne die naar verwachting in het najaar van 2011 wordt gelanceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid