Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe leiding Mediaxim Nederland

Cees Jan van Mourik neemt de taken van Johan Smit voor Mediaxim Nederland over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind mei 2011 is Cees Jan van Mourik (46) gestart als Sales & Business Development Manager bij MediaXim Nederland. Als belangrijkste taken krijgt hij sales, business development en marketing in zijn pakket. Van Mourik rapporteert aan Thierry Janssen, bestuurder van MediaXim en vormt samen met Michel Horstman het Nederlandse management team. Van Mourik werkt al ruim 20 jaar in het mediavak onder andere in een aantal sales- en marketingfuncties bij mediabureaus (The Media Partnership), producenten (Endemol) en broadcasters (Radio10, Cartoon Network, Fox Kids).

related partner content for mobile comes here

Johan Smit, die het stokje aan Van Mourik doorgeeft, leidde Mediaxim Nederland sinds mei vorig jaar, toen hij Hans van den Anker opvolgde. Smit was als PMA-directeur destijds de drijvende kracht achter een verbeterd media-registratiesysteem in de markt, dat uiteindelijk de mediabureaus hun samenwerking met Nielsen deed verruilen voor een met Mediaxim. Zijn voornaamste taak was om ervoor te zorgen dat alle relevante media-exploitanten de cijfers van advertentiebestedingen leveren aan Mediaxim. Die taak zit er volgens Smit op.

De vraag naar belangenverstrengeling Mediaxim/PMA vond Smit destijds terecht, maar wees hij van de hand, omdat niemand tegen de benoeming bezwaar maakte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in