Mad Men cast aan de slag in Facebook campagne
In de Facebook applicatie (www.madmenad.nl) staan de mannen en vrouwen van Sterling Cooper Draper Pryce klaar om een poster in jaren '60 stijl te maken. De applicatie doorloopt het reclameproces van briefing tot tissue meeting.
Op het bureau van Don Draper belandt een briefing voor een nieuwe campagne. In de briefing geef je zelf input, de app gebruikt foto's uit je Facebook gallery en op basis van een paar vragen krijg je een passende slogan en ontwerp. In de ‘tissue meeting’ kies je het advertentieontwerp dat het beste bij je past. Don Draper presenteert de advertentie en als je tevreden bent, plaats je deze op je Facebook wall.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe Facebook campagne is ontwikkeld ter gelegenheid van de dvd-release van het vierde seizoen Mad Men. CBS Outdoor plaatst de winnende uiting op een aantal billboards in Amsterdam.
Credits:
Bureau: Greenberry
Strateeg: Jan-Willem van Beek
Creative director: Alain Dujardin
Art direction en design: Jan Heijnen
Interaction design: Bas van Bokhorst
Technische realisatie: Fetch!
Muziek: Kloaq
Account: Michael de Kruijf
Media outdoor: Sam Bremer (CBS Outdoor)
Klant: Bart Verhoeven (A-Film)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid