Overslaan en naar de inhoud gaan

Mad Men cast aan de slag in Facebook campagne

In een Facebook campagne van A-Film gaat de hele cast van Mad Men voor jou aan de slag.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de (www.madmenad.nl) staan de mannen en vrouwen van Sterling Cooper Draper Pryce klaar om een poster in jaren '60 stijl te maken. De applicatie doorloopt het reclameproces van briefing tot tissue meeting.

related partner content for mobile comes here

Op het bureau van Don Draper belandt een briefing voor een nieuwe campagne. In de briefing geef je zelf input, de app gebruikt foto's uit je Facebook gallery en op basis van een paar vragen krijg je een passende slogan en ontwerp. In de ‘tissue meeting’ kies je het advertentieontwerp dat het beste bij je past. Don Draper presenteert de advertentie en als je tevreden bent, plaats je deze op je Facebook wall.

De Facebook campagne is ontwikkeld ter gelegenheid van de dvd-release van het vierde seizoen Mad Men. CBS Outdoor plaatst de winnende uiting op een aantal billboards in Amsterdam.

Credits:
Bureau: Greenberry
Strateeg: Jan-Willem van Beek
Creative director: Alain Dujardin
Art direction en design: Jan Heijnen
Interaction design: Bas van Bokhorst
Technische realisatie: Fetch!
Muziek: Kloaq
Account: Michael de Kruijf
Media outdoor: Sam Bremer (CBS Outdoor)
Klant: Bart Verhoeven (A-Film)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in