Overslaan en naar de inhoud gaan

Rick Sloof en Janiek Braaksma naar Linden & Barbosa

Bij het Amsterdamse Marketing PR bureau Linden & Barbosa zijn per april en mei Rick Sloof en Janiek Braaksma aan de slag gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rick Sloof komt van Activision Benelux BV, waar hij werkzaam was als PR Manager Benelux. Daarvoor heeft hij tien jaar in de muziekindustrie gewerkt als Press & Digital Promoter, onder andere bij EMI Music, Virgin Music en Rough Trade. Bij Linden & Barbosa gaat Sloof aan de slag als PR Consultant voor de merken Sony PlayStation, Universal Networks, UPC en Quinny.

related partner content for mobile comes here

Janiek Braaksma liep voor zijn studie in 2008 al stage bij Linden & Barbosa. Na drie jaar van afwezigheid is hij terug op bekend terrein. Janiek komt over van Eggink Van Manen Communication Consultancy en werkte daar als consultant voor verschillende bedrijven uit zowel de profit als non-profit sector. Janiek gaat werken op de accounts Sony PlayStation, Warner, Sesamstraat en Eneco.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in