
Volgens Ziggo zijn de uitspraken van Marcel Nijhoff, lid van raad van bestuur van Ziggo, daarover tegen Emerce 'uit context zijn gebruikt'. Ook Adformatie meldde het bericht gisteren.
Woordvoerder Gradus Vos van Ziggo stelt dat het gesprek over iets anders ging: de mogelijkheid om reclamevrije content te financieren met extra abonnementskosten of pay-per-view. Wie daar geen geld voor over heeft, zou mogelijk geen gebruik kunnen maken van uitgesteld kijken, aldus Vos. De oplossing zou kunnen liggen in een reclameblok aan het begin dat niet zou kunnen worden overgeslagen, vergelijkbaar met de pre-roll reclame online. 'Maar dit is niet iets dat Ziggo zou initiëren of aanbieden. Het zal een bewuste keuze van de contentaanbieders moeten zijn. Ons belang is dat onze klanten deze content zonder extra kosten kunnen blijven zien', aldus Vos.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee