Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG lanceert Peugeot NL-campagne

Euro RSCG Amsterdam heeft in opdracht van Peugeot Nederland een nieuwe campagne voor de jaarlijkse Peugeot VakantieCheck ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het idee achter de campagne, die vandaag landelijk van start gaat, is dat niemand in het buitenland met een kapotte auto aan de kant van de weg wil staan. Want hoe zeg je in het Frans dat de accu leeg is of in het Spaans dat de airco het niet meer doet? De VakantieCheck moet gedoe voorkomen.

related partner content for mobile comes here

Euro RSCG Amsterdam ontwikkelde een online taalcursus ‘Pech onderweg’ in het Duits, Frans en Spaans. Met een knipoog kunnen mensen ondergaan hoe het is om in het buitenland aan een lokale monteur te moeten uitleggen wat er aan de hand is. Op de en Youtube kunnen mensen de taalcursus doen. De campagne wordt landelijk ondersteund met outdoor, radio en banners. Daarnaast wordt een mailing gelanceerd en worden de dealers lokaal ondersteund met POS-materiaal en dealeradvertenties.

Credits
Bureau: Euro RSCG Amsterdam
Klant: Peugeot Nederland
Creatie: Bart van de Winkel, Coert Buiting
Account: Budi Gonzalez de Chaves, Rick Geven, Farah van der Zijden
RTV: Sandra Hendriksen
Producer: Annelies van Schaik
Regisseur: Joris Dommels
Postproductie: Xander Bruins
Sound: Niels den Otter (Audentity)
Online creative: Kris Visser
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen Keler, Pieter Feijen, Marcel Brouwer, Tanja Bom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in