Euro RSCG lanceert Peugeot NL-campagne


Het idee achter de campagne, die vandaag landelijk van start gaat, is dat niemand in het buitenland met een kapotte auto aan de kant van de weg wil staan. Want hoe zeg je in het Frans dat de accu leeg is of in het Spaans dat de airco het niet meer doet? De VakantieCheck moet gedoe voorkomen.
Euro RSCG Amsterdam ontwikkelde een online taalcursus ‘Pech onderweg’ in het Duits, Frans en Spaans. Met een knipoog kunnen mensen ondergaan hoe het is om in het buitenland aan een lokale monteur te moeten uitleggen wat er aan de hand is. Op de speciale actiesite en Youtube kunnen mensen de taalcursus doen. De campagne wordt landelijk ondersteund met outdoor, radio en banners. Daarnaast wordt een mailing gelanceerd en worden de dealers lokaal ondersteund met POS-materiaal en dealeradvertenties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Bureau: Euro RSCG Amsterdam
Klant: Peugeot Nederland
Creatie: Bart van de Winkel, Coert Buiting
Account: Budi Gonzalez de Chaves, Rick Geven, Farah van der Zijden
RTV: Sandra Hendriksen
Producer: Annelies van Schaik
Regisseur: Joris Dommels
Postproductie: Xander Bruins
Sound: Niels den Otter (Audentity)
Online creative: Kris Visser
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen Keler, Pieter Feijen, Marcel Brouwer, Tanja Bom
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid