Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) De Talentenvertaler

Communicatiebureau They ontwikkelde een nieuwe campagne voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Hoofdonderdeel van deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatiebureau They ontwikkelde een nieuwe campagne voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Hoofdonderdeel van deze campagne, de Talentenvertaler, ondersteunt het platform en moet mensen nog meer stimuleren passend werk te vinden.

related partner content for mobile comes here

is een online tool die gebruikt kan worden om geschikte beroepen te vinden. De tool dient ter inspiratie en kan met mogelijkheden komen waar de gebruiker zelf misschien nooit aan gedacht had.

De campagne bouwt voort op het IkKan campagne-platform en de tone-of-voice die They de laatste drie jaar heeft uitgerold voor het ministerie. Het platform heeft als doel mensen te helpen zich te richten op wat ze wel kunnen, in plaats van wat ze niet kunnen, en om daarmee persoonlijk initiatief en werkgelegenheid te stimuleren.

Naast het creëren van de nieuwe Postbus51 mediacampagne heeft They het oorspronkelijke concept van de Talentenvertaler op Ikkan.nl een frisse update gegeven. De werking van de tool wordt gevisualiseerd door op een man een machine (de talentenvertaler) in te laten stappen en er aan de andere kant uit te laten komen met een aantal beroepsvoorstellen.

Patrick van der Gronde, creative partner en medeoprichter They: ‘De nieuwe campagne legt echt de nadruk op wat mensen kunnen. En met de Talentenvertaler vertellen we dat niet alleen aan de mensen, maar stimuleren wij hen ook om hun talenten om te zetten in passende beroepen. We hebben de campagne bewust een sterk visueel element gegeven om daarmee heel tastbaar te maken wat de Talentenvertaler allemaal kan bewerkstelligen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in