(Campagne) De Talentenvertaler
Communicatiebureau They ontwikkelde een nieuwe campagne voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Hoofdonderdeel van deze campagne, de Talentenvertaler, ondersteunt het platform Ikkan.nl en moet mensen nog meer stimuleren passend werk te vinden.
Talentenvertaler.nl is een online tool die gebruikt kan worden om geschikte beroepen te vinden. De tool dient ter inspiratie en kan met mogelijkheden komen waar de gebruiker zelf misschien nooit aan gedacht had.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne bouwt voort op het IkKan campagne-platform en de tone-of-voice die They de laatste drie jaar heeft uitgerold voor het ministerie. Het platform heeft als doel mensen te helpen zich te richten op wat ze wel kunnen, in plaats van wat ze niet kunnen, en om daarmee persoonlijk initiatief en werkgelegenheid te stimuleren.
Naast het creëren van de nieuwe Postbus51 mediacampagne heeft They het oorspronkelijke concept van de Talentenvertaler op Ikkan.nl een frisse update gegeven. De werking van de tool wordt gevisualiseerd door op een man een machine (de talentenvertaler) in te laten stappen en er aan de andere kant uit te laten komen met een aantal beroepsvoorstellen.
Patrick van der Gronde, creative partner en medeoprichter They: ‘De nieuwe campagne legt echt de nadruk op wat mensen kunnen. En met de Talentenvertaler vertellen we dat niet alleen aan de mensen, maar stimuleren wij hen ook om hun talenten om te zetten in passende beroepen. We hebben de campagne bewust een sterk visueel element gegeven om daarmee heel tastbaar te maken wat de Talentenvertaler allemaal kan bewerkstelligen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid