Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie houdt masterclass

De EffieOrganisatie houdt op maandag 16 mei een EffieMasterclass voor aankomende inzenders en andere geïnteresseerden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij Effie staat het leren om effectieve campagnes te maken centraal. De focus ligt dan ook op de resultaten van communicatiecampagnes en de strategische keuzes die hieraan ten grondslag liggen. Deze Masterclass heeft als doel om toehoorders meer inzicht te geven in wat een case EffieWaardig maakt. Hoe toon je dit aan? Hoe oordeelt de jury? Op welke gronden?

related partner content for mobile comes here

Tijdens de Effie Masterclass worden de volgende winnende EffieCases van het afgelopen jaar besproken:
1. ‘Gewoon bij Albert Heijn’ (Grand Effie, Merkcampagne)
2. ‘KPN: nummer 1 voor zakelijke ondernemers’ (Zilveren Effie, Merkcampagne)
3. ‘InShared: we all benefit’ (Zilveren Effie, Gedragscampagne)
4. ‘De Groene Sint’ (Bronzen Effie, Bewustwordingscampagne)

Bovenstaande EffieWinnaars presenteren hun eigen case in ongeveer 20 minuten aan de hand van de kernwoorden ‘doelstelling, strategie, resultaten’.

De voorzitter van de vakjury die de desbetreffende case destijds beoordeelde -Mary Hoogerbrugge (merkcampagnes), Jan Knaap (bewustwordingscampagnes) of Jenny Elissen (gedragscampagnes)- zal vervolgens het oordeel van de jury over de case toelichten. Dit geeft alle toehoorders gedegen inzicht in effectiviteit zoals de jury dat beoordeelt. Ook is er uiteraard ruimte voor vragen.

De Masterclass is tussen 14:00 en 17:00 uur bij Publicis in Amstelveen en wordt afgesloten met een borrel.

Er is slechts plek voor 30 personen, dus meld je snel aan om zeker te zijn van een plek. Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar info@effie.nl of te bellen met Marloes de Jager op 020-798 88 50.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in