Gouden Loekie voor 'walk-in fridge'
De bierreclame 'walk-in fridge' van Heineken, gemaakt door TBWA/Neboko, heeft de Ster Gouden Loekie 2009 voor beste tv-commercial gewonnen.…
TBWA\Neboko viel flink in de prijzen, want nummer twee van de publieksverkiezing, de Limburg-commercial voor Brand Bier, is ook van dat bureau afkomstig. De andere genomineerden waren: Pokkie Foetsie van FHV BBDO, de Sinterklaas-commercial voor Bol.com van Etcetera en de Suarez-spot voor Beter Horen, gemaakt door N=5. Opvallend is dat de 'Bennie Jolink'-variant van deze laatste film genomineerd is voor de Loden Leeuw van het Tros-programma Radar, voor de meest irritante reclame van het jaar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid