Gouden Loekie voor 'walk-in fridge'
De bierreclame 'walk-in fridge' van Heineken, gemaakt door TBWA/Neboko, heeft de Ster Gouden Loekie 2009 voor beste tv-commercial gewonnen.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
TBWA\Neboko viel flink in de prijzen, want nummer twee van de publieksverkiezing, de Limburg-commercial voor Brand Bier, is ook van dat bureau afkomstig. De andere genomineerden waren: Pokkie Foetsie van FHV BBDO, de Sinterklaas-commercial voor Bol.com van Etcetera en de Suarez-spot voor Beter Horen, gemaakt door N=5. Opvallend is dat de 'Bennie Jolink'-variant van deze laatste film genomineerd is voor de Loden Leeuw van het Tros-programma Radar, voor de meest irritante reclame van het jaar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid