Overslaan en naar de inhoud gaan

Zes Red Dot Grand Prix-winnaars op een rij

Afgelopen woensdag werden in Essen, Duitsland, de winnaars van de Red Dot Grand Prix Awards bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen woensdag werden in Essen, Duitsland, de winnaars van de bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar ontvingen zes designbureaus een Grand Prix. In totaal hadden 6112 bureaus werk ingezonden.

Tot het beste designwerk behoren dit jaar het huisstijlontwerp voor advocatenkantoor ‘Hudson Gavin Martin’ (Alt Group) in de categorie ‘Corporate Design’,

Het tijdschrift ‘Human Global Coincidence’ (Bureau Mirko Borsche) in de categorie ‘Magazines & Daily Press’,

Het kunstboek ‘Ralf Ziervogel – Every Adidas Got Its Story’ (20FIRST) in de categorie ‘Editorial’,

‘World Games 2009 Kaohsiung Taiwan’ (Leslie Chan Design Co. Ltd.) in de categorie ‘Posters’,

De mechanische installatie ‘Kinetic sculpture for the BMW museum’ (ART+COM) in de categorie ‘Information Design/Public Space’

En als laatste de Ubisoft-game ‘Anno 1404’ (BlueByte GmbH) in de categorie ‘Digital Games’.

Inde categorie Advertising viel dit jaar geen Grand Prix, wel een drietel best-of-the best winnaars:

Euro RSCG Düsseldorf, voor Citroën Deutschland:

Een campagne van Gürtlerbachmann Werbung om abonnees te werven voor het Hamburg Symphonisch Orkest

En een campagne om de stad München te promoten, ontwikkeld door Heye & Partner GmbH:

Het Red Dot designbureau van het jaar 2009 is geworden , uit München.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in