Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Veenstra meest invloedrijke BN’er op Twitter

Radio-deejay Michiel Veenstra is de meest invloedrijke BN’er op Twitter, gevolgd door zangeres Esmee Denters en Adam Curry. Dit blijkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio-deejay Michiel Veenstra is de meest invloedrijke BN’er op Twitter, gevolgd door zangeres Esmee Denters en Adam Curry. Dit blijkt uit , een nieuwe tool van communicatiebureau Edelman.

related partner content for mobile comes here

Iedere Twitteraar kan dankzij de Tweetlevel-formule, gebaseerd op betrokkenheid, betrouwbaarheid en populariteit, zijn eigen invloed op Twitter meten en deze vergelijken met die van vrienden, collega’s en anderen die je ‘volgt’.
De meeste Twitter-tools kijken naar het aantal volgers en berichten, oftewel meten de populariteit van de Twitteraar. Tweetlevel gaat verder en kijkt ook naar de betrokkenheid, hoeveel mensen de BN’er-berichten retweeten en hoe vaak de BN’er op Twitter met andere mensen kletst. Dit alles bepaalt de invloed van de Twitteraar.
Top-5 Meest invloedrijke BN’ers op Twitter
Score
Top 5 Populairste BN’ers op Twitter
1. Michiel Veenstra, 68,5
2. Esmee Denters, 64,9
3. Adam Curry, 62,5
4. Paul de Leeuw, 62
5. Coen Swijnenberg, 60,2

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in