Ahold nieuwe sponsor Stedelijk Museum
Volgens directeur Gijs van Tuyl van het Stedelijk Museum is het een goed teken dat er in deze tijd nog bedrijven zijn die een sponsorovereenkomst met een kunstinstelling willen aangaan. ‘Dat geeft ons het vertrouwen dat ook andere bedrijven het belang zullen onderschrijven om het Stedelijk te steunen, nu we ons opmaken voor de heropening aan het Museumplein.’
Het museum geniet volgens Ahold een grote reputatie in Nederland en in het buitenland. ‘Dit past in ons beleid om de gemeenschappen waarin we actief zijn te ondersteunen’, aldus Ahold-bestuurslid Peter Wakkie. ‘We zien ernaar uit om op deze wijze onze banden met de stad Amsterdam verder aan te halen.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuHet Stedelijk Museum ondergaat momenteel een ingrijpende verbouwing en zal naar verwachting volgend jaar de deuren heropenen. De afgelopen vijf jaar was ABN Amro hoofdsponsor van het museum voor moderne kunst. Naar een nieuwe hoofdsponsor wordt nog gezocht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid