Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold nieuwe sponsor Stedelijk Museum

Ahold gaat het Stedelijk Museum in Amsterdam voor drie jaar sponsoren. Het supermarktconcern tekende vandaag het sponsorcontract. Ahold…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens directeur Gijs van Tuyl van het Stedelijk Museum is het een goed teken dat er in deze tijd nog bedrijven zijn die een sponsorovereenkomst met een kunstinstelling willen aangaan. ‘Dat geeft ons het vertrouwen dat ook andere bedrijven het belang zullen onderschrijven om het Stedelijk te steunen, nu we ons opmaken voor de heropening aan het Museumplein.’

related partner content for mobile comes here

Het museum geniet volgens Ahold een grote reputatie in Nederland en in het buitenland. ‘Dit past in ons beleid om de gemeenschappen waarin we actief zijn te ondersteunen’, aldus Ahold-bestuurslid Peter Wakkie. ‘We zien ernaar uit om op deze wijze onze banden met de stad Amsterdam verder aan te halen.’

Het Stedelijk Museum ondergaat momenteel een ingrijpende verbouwing en zal naar verwachting volgend jaar de deuren heropenen. De afgelopen vijf jaar was ABN Amro hoofdsponsor van het museum voor moderne kunst. Naar een nieuwe hoofdsponsor wordt nog gezocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in