Overslaan en naar de inhoud gaan

Google biedt Michael Moore excuses aan

Kritiek op Michael Moore is nu blijkbaar reden voor schandaal en excuses.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een op Googles bedrijfsblog adviseerde de zorgsector advertenties op zoektermen zoals "Michael Moore" en "Sicko" in te kopen om zich tegen aantijgingen in de te verdedigen.

related partner content for mobile comes here

Een zeer nuttige, redelijke suggestie lijkt me. Maar niet in deze Orwelliaanse tijden. Wie afwijkt van de heersende crypto-socialistische lijn in de media en academische wereld riskeert zijn reputatie.

'Google neigt steeds meer naar Microsofts kant van het spectrum dan naar Apple,' oordeelde . Dus de blogger moest publiek schuld bekennen en Google distantieert zich van haar blogbericht.

voor de Chinese overheid uitvoeren is natuurlijk wel prima voor Google.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in