Goochem-campagne weer van start


Tussen 2000 en 2004 is in Nederland het gordelgebruik op de achterbank toegenomen van 32% naar 69%. Deze stijging is waarschijnlijk toe te schrijven aan een combinatie van handhaving door de politie en voorlichting (landelijk en regionaal).
Vanwege het Nederlandse succes hebben negen andere landen Goochem geadopteerd. Op 14 februari is Goochem in België geïntroduceerd. Op korte termijn zullen Tsjechië, Slovenië en Duitsland volgen. Andere Europese landen zullen later dit jaar nog met een eigen Goochem-campagne komen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls campagnemiddelen worden verder ingezet: radio- en tv-spotjes via Postbus51, borden langs de snelweg en provinciale wegen, de website www.gordeldier.nl, posters voor basisscholen, folders en artikelen in huis-aan-huisbladen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid