Overslaan en naar de inhoud gaan

Goochem-campagne weer van start

Maandag is de campagne rond Goochem het Gordeldier opnieuw gestart. De boodschap van de campagne is dat gordelgebruik altijd noodzakelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tussen 2000 en 2004 is in Nederland het gordelgebruik op de achterbank toegenomen van 32% naar 69%. Deze stijging is waarschijnlijk toe te schrijven aan een combinatie van handhaving door de politie en voorlichting (landelijk en regionaal).

related partner content for mobile comes here

Vanwege het Nederlandse succes hebben negen andere landen Goochem geadopteerd. Op 14 februari is Goochem in België geïntroduceerd. Op korte termijn zullen Tsjechië, Slovenië en Duitsland volgen. Andere Europese landen zullen later dit jaar nog met een eigen Goochem-campagne komen.

Als campagnemiddelen worden verder ingezet: radio- en tv-spotjes via Postbus51, borden langs de snelweg en provinciale wegen, de website posters voor basisscholen, folders en artikelen in huis-aan-huisbladen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in