Overslaan en naar de inhoud gaan

Frank Mink naar Wessanen

Frank Mink (43) stapt per 1 mei over naar Wessanen waar hij algemeen directeur Health & Premium Taste Brands wordt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mink wordt verantwoordelijk voor de retail en out of home-operatie van merken zoals Beckers en Zonnatura. De activiteiten gericht op de natuurvoedingszaken vallen buiten zijn verantwoordelijkheid. Mink was algemeen directeur van Riedel Drinks, onderdeel van Friesland Foods. Zijn overstap is een gevolg van een reorganisatie bij Friesland Foods Europa, waarbij een tussenlaag geschrapt werd en de verantwoordelijkheden van de directieteams van Riedel Drinks en Friesche Vlag een niveau hoger werden gelegd bij een managementteam, dat wordt geleid door Bert Roetert en Franc Reefman (marketing directeur).

related partner content for mobile comes here

Mink gaat bij Wessanen rapporteren aan Niels Onkenhout, die verantwoordelijk is voor de activiteiten in Europa. Mink begon zijn loopbaan bij Henkel als assistant product manager, daarna volgden Sara Lee/DE waar hij marketing manager levensmiddelen was (onder andere Duyvis). In 1994 ging hij naar Nutricia, waar hij marketing directeur voor de consumentenproducten was. Eind 1997 werd hij algemeen directeur van de nieuwe drankendivisie, Nutricia Drinks. Begin 2002 werd hij algemeen directeur van Riedel Drinks, nadat Friesland Foods de drankendivisie van Nutricia overnam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in