Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Fitness wearables zijn hot deze feestdagen’

Prijsdalingen hebben extra positief effect op verkoop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar zijn de verkopen van wearables voor fitness doeleinden in de VS verdubbeld. Uit een recent Amerikaans onderzoek onder 5.800 consumenten blijkt dat in de laatste periode van dit jaar de verkopen nog harder zullen stijgen. Ook de bekendheid van wearables is tussen november 2013 en eind juli gestegen van 30% naar 70%   

related partner content for mobile comes here

Eddie Hold van onderzoeksbureau NPD geeft aan dat wearables voor fitnessdoeleinden voor komende feestdagen een zeer populair cadeau gaat worden. Hij verwacht dat door komende prijsdalingen van oudere modellen een extra positief effect zullen hebben op deze verkoop.

Uit hetzelfde NPD-onderzoek blijkt trouwens dat 40% van gekochte ‘wearable tracking devices’ niet meer worden gebruikt. Volgens Hold geeft dit hoge cijfer cijfer aan dat de verwachtingen van wearable aankopers vaak hoger ligt dan het dadwerkelijke geleverde product.



Bron: NPD Group, Financial Times,  Warc

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in