Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mail explosie

E-mailadressen zijn het nieuwe goud voor de direct marketeer. De hype brengt een nieuwe dienstverlening op gang.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DM via e-mail is in de VS de afgelopen twaalf maanden goed van de grond gekomen. Een groeiend aantal Amerikaanse adressenleveranciers is inmiddels in staat om e-mailadressen te leveren. De twee belangrijkste bronnen zijn talk 21, een overheidsinitiatief om internetgebruik te stimuleren door het beschikbaar stellen van gratis e-mailadressen en de Auto Trader website. Via deze website zijn inmiddels ruim 300.000 e-mailadressen verzameld, veelal van jongere, redelijk welgestelde mannen met belangstelling voor auto’s. In Europa is deze vorm van dienstverlening nog niet echt op gang gekomen, want DM via e-mail staat hier nog in de kinderschoenen. Als het al gebeurt, dan hebben organisaties zelf adressen verzameld onder klanten of prospects. Een van de eerste organisaties die deze vorm van dienstverlening aanbiedt is het Britse Ignite Mail, een bureau dat zich volledig richt op e-mail services.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Marketing Direct, november 2000 <#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in