Overslaan en naar de inhoud gaan

Draftfcb 'sole lead agency' Beiersdorf

Draftfcb is vanaf 1 januari 2011 het enige leidende bureau van Beiersdorf in de wereld. Dat is de uitkomst van een internationale pitch van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creative director Dagan Cohen leidde samen met chief creative officer Jonathan Harries het Draftfcb-netwerk in de pitch om het wereldwijde Beiersdorf-account. Beiersdorf werkte voorheen met twee creatieve bureaunetwerken voor zijn merken: Draftfcb en TBWA\.

related partner content for mobile comes here

'Onze beslissing om voortaan met één lead agency te werken is het logische gevolg van onze streven naar een snel, effectief innovatieproces en een consistent wereldwijd merkenbeleid,' aldus Markus Pinger van Beiersdorfs Brands & Supply Chain Executive Board. 'Door onze nieuwe bureaubenadering hopen we de kwaliteit van de samenwerking met externe partners wereldwijd te verbeteren en onze bronnen efficiënter te benutten.' Over TBWA\: 'TBWA\ heeft een enorm aandeel in het succes van onze merken de afgelopen jaren en we willen met TBWA\ als creatief bureau voor onze merken blijven werken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in