Overslaan en naar de inhoud gaan

DM wint terrein

Budgetten verschuiven steeds meer van boven de lijn naar eronder. In tijden van recessie ligt dat voor de hand, maar tegelijkertijd groeit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voordelen van dm winnen terrein, met name de factor kosteneffectiviteit zal blijven aanspreken, ook als de economie weer aantrekt. Een mogelijk teken hiervan is dat zelfs de fmcg-sector om is: Tesco, Sainbury’s, Pedigree, Cadbury’s, lÓreal en zelfs Guinness UDV schoven allemaal budget naar below-the-line, bijvoorbeeld omdat ze denken zo beter de relatie met klanten te kunnen voeden.

related partner content for mobile comes here

Hetzelfde gebeurde al eerder en in sterkere mate in de autobranche. Adverteerders als VW geloven in de mix van verschillende media: zowel dm als een mediacampagne op internet, zodat de verschillende campagnes elkaar aanvullen en ondersteunen. Voorlopige conclusie: direct marketing krijgt bij adverteerders steeds meer een eigen plek.

< SIZE=1>Bron: marketing direct<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in