Van Doorn en Benjamens naar SCAN


Hein Becht: ‘Als je niet buitengewoon pragmatisch, zeer competent en super professioneel bent, dan ga je als consultant moeilijke tijden beleven. Met de komst van Jan Peter en Rob, door de markt herkend en erkend als pragmatische professionals, hebben we de bovenkant van onze organisatie kunnen verbreden’.
Van Doorn zegt dat hij binnen een reclamebureau gedwongen werd om te focussen op het primaire product, het communicatieconcept. ‘Uitstapjes naar merkenbeleid en geïntegreerd communicatiebeleid worden maar ternauwernood toegestaan en lijken wel een bij-product’, zegt hij. ‘Terwijl juist het geheel het succes van het merk en de onderneming bepaalt. We willen de passie die we voor merken en communicatie hebben vanuit een onafhankelijke omgeving ontplooien’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSCAN bestaat volgend jaar 25 jaar en heeft 24 werknemers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid