Constantijn drie keer in toptien CKO
De publieke omroepen behaalden in week 20 een gezamenlijk marktaandeel van 39 procent, 2 procent minder dan de week ervoor. De commerciële…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
HMG-zenders RTL4, RTL 5 en Yorin behaalden respectievelijk 15, 4 en 7 procent. De SBS-zender V8 blijkt zeer stabiel met wederom 4 procent, SBS6 heeft 11 procent en Net5 5 procent. Daarmee doet SBS het goed. Wat ook scoort is het koningshuis. Het huwelijk van prins Constantijn met Laurentien staat zelfs drie keer in de toptien van best bekeken programma's. Het kerkelijk huwelijk op zaterdag staat op 2 met ruim 2,5 miljoen kijkers, het interview door Maartje van Weegen op 6 met 1,9 miljoen kijkers en het burgerlijk huwelijk op donderdag op 8 met ruim 1,6 miljoen kijkers. Het zondagse Journaal van 20.00 uur was weer het best bekeken programma: 2,825 miljoen kijkers. De cijfers zijn afkomstig van het Intomart CKO.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid