Lassie wint enige goud bij Effies


Douwe Egberts Nederland en reclamebureau Result DDB haalden afgelopen dinsdag de hoofdprijs op in de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam waar de effectiviteitsprijzen werden uitgereikt. Result DDB was met de hoofdprijs én bronzen Effie voor de samen met Rapp Collins gemaakte campagne voor Lotto Kansspelen het enig bureau dat twee prijzen mee naar huis nam. Van de ruim vijftig campagne-inzendingen hebben er tien van organisatoren Vea en BVA een Effie gekregen.
Zilver ging naar de Certificeringscampagne van Unox Cup-a-Soup (Neboko), de kippromotie van Productschappen Vee, Vlees en Eieren (Adtendum), Stivoro's antirookcampagne (BvH) en de introductie van Grolsch 2.5 Lemon (FHV/BBDO). Behalve naar de Lotto-campagne ging bronzen eremetaal naar de recycle-campagne (Van Walbeek Etcetera), RBV Leaf voor Redband, Inventum's ongemakken-campagne (BLRS), en de NS-personeelscampagne (Steam Advertising).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid