Overslaan en naar de inhoud gaan

Lassie wint enige goud bij Effies

Alleen het rijstavontuur van Lassie bleek goud waard. Voor de overige Effie-cases was er vier keer zilver en vijf keer brons.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Douwe Egberts Nederland en reclamebureau Result DDB haalden afgelopen dinsdag de hoofdprijs op in de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam waar de effectiviteitsprijzen werden uitgereikt. Result DDB was met de hoofdprijs én bronzen Effie voor de samen met Rapp Collins gemaakte campagne voor Lotto Kansspelen het enig bureau dat twee prijzen mee naar huis nam. Van de ruim vijftig campagne-inzendingen hebben er tien van organisatoren Vea en BVA een Effie gekregen.

related partner content for mobile comes here

Zilver ging naar de Certificeringscampagne van Unox Cup-a-Soup (Neboko), de kippromotie van Productschappen Vee, Vlees en Eieren (Adtendum), Stivoro's antirookcampagne (BvH) en de introductie van Grolsch 2.5 Lemon (FHV/BBDO). Behalve naar de Lotto-campagne ging bronzen eremetaal naar de recycle-campagne (Van Walbeek Etcetera), RBV Leaf voor Redband, Inventum's ongemakken-campagne (BLRS), en de NS-personeelscampagne (Steam Advertising).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in