Overslaan en naar de inhoud gaan

Carl White wordt operationele baas 24/7 Media Europe

24/7 Media Europe, wereldmarktleider op het gebied van multi-platform interactieve marketing, heeft voormalig regional director Engeland en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

White draagt als COO de algehele verantwoordelijkheid voor alle operationale aspecten van 24/7 Europe. Sarah Morrison, hoofd van de e-mailmarketingdivisie, zal hem voorlopig vervangen tot een opvolger voor deze functie is gevonden.

related partner content for mobile comes here

Carl White heeft deze stap voorwaarts vooral te danken aan successen in Engeland. Na zijn benoeming in maart 2000 als Managing Director van 24/7 Media UK Ltd heeft White de inkomsten daar met 500 procent opgeschroefd. Onder zijn leiding werden grote opdrachten binnengehaald van bedrijven als BT Genie, BAA, Classic FM en Easy Value en zijn adverteerders aangetrokken als Unilever, P&G, Kellogg's, Intel, Bacardi en Coke.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in