Commerciële zenders op 50 procent
De commerciële tv-zenders behaalden in week 6 opgeteld een marktaandeel van precies 50 procent, de publieke omroepen behaalden gezamenlijk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 had een marktaandeel van 18 procent, RTL5 5 en Yorin 7. SBS6 scoorde 11 procent, Net5 5 en V8 4. Best bekeken programma was weer het Nos Journaal van 20.00 uur op zondag, met 3,789 miljoen belangstellenden. Studio Sport van zondag 19.00 uur komt op de tweede plek met 3,2 miljoen kijkers. Daarna volgen GTST van maandag (ruim 2,5 miljoen kijkers), Idols (2,5 miljoen) en Spoorloos (2,5 miljoen), blijkt uit het Publieke Omroep Kijk- en Luisteronderzoek.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid