Louis-Dreyfus wil rechten WK 2006
Oud-Adidas man Robert Louis-Dreyfus wil een bod doen op de internationale uitzendrechten van het WK Voetbal in 2006 in Duitsland.
De rechten zijn nu in handen van het failliete Kirch. Louis-Dreyfus is volgens Brandrepublic betrokken bij een management buyout van KirchSport, de divisie van KirchMedia waarin de rechten zijn ondergebracht. Bieders op andere onderdelen zijn onder meer Haim Saban, het Franse TF1 en een partnerschap van Commerzbank en Columbia TriStar. Louis-Dreyfus is de man die Adidas terug op de kaart zette als sportmerk. De oud Saatchi & Saatchi topman en groot voetbalfan kwam bij Adidas in 1993 toen het bedrijf was weggezakt als belangrijk sportmerk. Door Adidas aan voetbal te linken werd het weer populair.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid