Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien procent minder reclame AOL

AOL Time Warner waarschuwt dat America Online dit jaar de beoogde inkomsten aan reclame niet zal halen. Er komt circa 10 procent minder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bestuursvoorzitter van AOL Time Warner, Richard Parsons, zei een paar maanden geleden nog dat de bodem van de opbrengsten uit e-commerce en reclame bij AOL lag op 1,8 miljard dollar voor het hele jaar, met een maximum van 2,2 miljard. Nu meldt het concern dat het rond de 1,7 miljard dollar zal liggen, of nog maximaal 5 procent lager. Voor het hele jaar verwacht AOL Time Warner echter nog steeds 5-9 procent groei van de ebitda en 5-8 procent voor de omzet, vooral door goed draaiende traditionele media als tv, aldus Planet.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in