Tien procent minder reclame AOL
AOL Time Warner waarschuwt dat America Online dit jaar de beoogde inkomsten aan reclame niet zal halen. Er komt circa 10 procent minder…
De bestuursvoorzitter van AOL Time Warner, Richard Parsons, zei een paar maanden geleden nog dat de bodem van de opbrengsten uit e-commerce en reclame bij AOL lag op 1,8 miljard dollar voor het hele jaar, met een maximum van 2,2 miljard. Nu meldt het concern dat het rond de 1,7 miljard dollar zal liggen, of nog maximaal 5 procent lager. Voor het hele jaar verwacht AOL Time Warner echter nog steeds 5-9 procent groei van de ebitda en 5-8 procent voor de omzet, vooral door goed draaiende traditionele media als tv, aldus Planet.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid