Essent Kabelcom kiest More
Essent Kabelcom heeft de thematische communicatie voor haar merken @Home en TVHome ondergebracht bij More Communicatie & Marketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De samenwerking loopt al geruime tijd, maar wordt nu pas bekendgemaakt vanwege de introductie van het merk TVHome. Onder @Home worden alle internetproducten via de kabel in het verzorgingsgebied van Essent aangeboden. @Home Breedband Internet en @Home Basis Internet, bij beide producten 24-uur per dag online tegen een vast tarief per maand. More heeft een thematische campagne ontwikkeld, bestaande uit diverse printuitingen, tv- en radiocommercials en diverse pos-materialen. De campagne loopt inmiddels in het totale verzorgingsgebied van Essent (de oostelijke helft van Nederland, van noord naar zuid). Het account zat hiervoor bij BLRS.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De Horecabond
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid